Hitra poroka v avtomobilu

[Translate to Slovenia:] Just married couple
Hitra poroka v avtomobilu in medeni tedni v Dolini smrti

„Precej dolgo je trajalo, da sva našla najpreprostejši način, kako si uradno izreči „da“, ne da bi nama bilo treba povabiti na ducate družinskih članov in sorodnikov, ki jih nisva niti poznala. Povsem brezskrbno in skoraj brez priprav sva odletela v Las Vegas, saj je bilo to eno od potovanj, ki sva jih načrtovala za prihodnost.”

Dializna pacientka Lenka Patera v praškem dializnem centru Motol podjetja Fresenius Medical Care pripoveduje o svojem posebnem poročnem dnevu v Las Vegasu.

Zaradi časovne razlike sva bila zgodaj zjutraj naslednjega dne dovolj naspana in spočita. Zdaj sva torej lahko pridobila potrebne dokumente za poroko. Pisarna oddelka za poročne storitve na aveniji Clark je nenehno odprta, zato ob petih zjutraj ni bilo težav z nakupom dokumentov za 60 ameriških dolarjev.

Poročni dan

Po precej tekanja naokrog in izpolnjevanju obrazca sva končno držala v rokah dokumente za poroko in lahko odšla v izbrano kapelo. Kraj poroke sva iskala že doma in našla sva kapelo Little White Wedding Chapel. Tu lahko izbiraš med neomejenim številom poročnih paketov. Izbiraš lahko na primer med obredom v kapeli, obredom med poletom z balonom, podvodnim obredom in obredom v puščavi. Kapela ponuja tudi veliko preprostejših načinov, kako izreči „da“.

Za manj zahtevne ali za mlade, ki želijo prihraniti, je eden od takšnih načinov Predor ljubezni. Ugotovila sva, da je ta najpreprostejši obred najprimernejši za naju tako časovno kot finančno. Sedeš v avtomobil, se pripelješ do okenca in, če se ti mudi, ti sploh ni treba izstopiti iz avtomobila. Midva sva tam vseeno ostala nekaj časa, vsaj toliko, da sva se nekajkrat fotografirala, počakati pa sva morala tudi na župnika, ki je bil zadolžen za naju.

Med čakanjem sva klepetala z najino poročno pričo. Zaposlena je bila v kapeli. Čez nekaj časa se nam je pridružil župnik in poročni obred se je lahko začel. Poročna pridiga župnika Joachima je trajala le pet minut, potem pa sva si izmenjala prstane in se poljubila – prvič v vlogi mladoporočencev.

Naslednjih deset minut smo porabili še za obvezno fotografiranje skupaj z župnikom zunaj na ulici. Po manj kot pol ure sva se, oba z enakim družinskim priimkom, odpeljala v najinem najetem fordu. Počutila sva se čudovito in že sva uživala v običajnem zajtrku v restavraciji s hitro prehrano na bulevarju Las Vegas, le lučaj stran od kapele.

Medeni tedni

Norih idej še ni bilo konec: po zajtrku sva se odpeljala na medene tedne v narodni park Dolina smrti. Med približno 100 kilometrov dolgo vožnjo po parku sva se ustavljala na mnogih čudovitih krajih, kakršen je na primer Bad Water (ki je s 85 metri pod morsko gladino najnižja točka v Severni Ameriki, pa tudi kraj z najmanj padavinami). Prevozila sva ves park in prek gorske verige odšla še na drugo stran, v smer proti Pahrumpu. Istega dne pozno zvečer sva se po večerji vrnila v najin hotel v Las Vegasu.

Naslednji dan sem imela dializo. Potekala je popolnoma enako kot v Motolu. Pacienti so priklopljeni na podobne aparate kot na Češkem.

Vsak pacient ima svojo televizijo in zelo udoben naslanjač, v dvorani pa je približno 25 pacientov. Pacienti morajo prinesti svojo malico in pijačo, priporočam pa tudi, da s seboj prinesete odejo, saj je klimatska naprava v dvorani nastavljena na zelo nizko temperaturo in po eni uri postane zelo hladno.

Osebje je bilo zelo prijazno. Moj splošni vtis o zdravljenju je odličen. Po dializi sva odšla v središče Las Vegasa.

Dolgo potovanje

Naslednji dan sva se podala na zelo dolgo vožnjo do Velikega kanjona. Ker sva morala prepotovati 800 kilometrov, sva se odločila, da bova šla na pot zelo zgodaj in ujela sva še nekaj trenutkov sončnega vzhoda nad slavnim Hooverjevim jezom v Koloradu.

Po vožnji prek gorovja San Francisco Peaks in po nepričakovanem dolgem ovinku zaradi preusmeritve prometa sva končno prispela na južni vhod narodnega parka Veliki kanjon. Žal velikosti kanjona ni mogoče zajeti s fotoaparatom. Občutki ob razgledih na reko Kolorado na razglednih točkah Yavapai, Grand in Desert pa so neopisljivi.

Vožnjo sva nadaljevala v smeri reke Little Colorado in skozi rezervat Indijancev Navajo do mesta Cameron. Tu sva si napolnila baterije za zelo dolgo in zahtevno pot nazaj do Las Vegasa. Naslednje jutro sva se po dializi vrnila v Los Angeles in na rekreacijo v zdravilišče Santa Monica.

Na avtocesti sva fotografirala slavni napis Hollywood, nato pa sva rezervirala zasebno namestitev: sobo z delnim pogledom na Tihi ocean. Pred mrakom sva se sprehodila po plaži, zvečer pa sva odšla na mestno promenado, kjer se nahajajo trgovine z vsemi vrhunskimi blagovnimi znamkami. Naslednji dan sva se odpeljala na letališče in odletela nazaj na Češko.