Naša kultura

"Ustvarjanje prihodnosti, vredne življenja. Za bolnike. Po vsem svetu. Vsak dan."

Naš namen nas v družbi Fresenius Medical Care vse združuje.

Podjetje NephroCare je ponudnik storitev družbe Fresenius Medical Care. Storitve zagotavljamo v dializnih centrih v več kot 35 državah po Evropi, Bližnjem vzhodu, Afriki in Latinski Ameriki. Danes več kot 29.000 naših zaposlenih v več kot 980 centrih NephroCare zdravi več kot 100.000 oseb, s čimer zagotavlja približno 13 milijonov zdravljenj na leto.

Želimo

zagotavljati najvišjo možno kakovost nege za izboljšanje dobrega počutja vsakega bolnika, vsak dan, s čimer želimo postaviti standard za ledvično zdravljenje. Čas je, da se osredotočimo na preprečevanje.

Smo

vodilni ponudnik dialize v svoji regiji. Nego upravljamo v sistemu, ki temelji na vrednotah, z namenom neprekinjenega ustvarjanja vrednosti za naše bolnike, zaposlene in partnerje v zdravstvenih sistemih. Preberite več o nas in sistemu vrednot NephroCare.

Prisluhnemo

v kliničnem okolju, kar pomeni, da niso nepogrešljivi samo tehnologija ter medicinsko znanje in izkušnje. Naši strokovnjaki prav tako zagotavljajo človeško in čustveno povezavo z bolniki in so kot taki zelo pomembni za skladnost in dobro počutje bolnikov. Naši zaposleni so naše najpomembnejše sredstvo in naučili smo se, kako lahko naredimo delovno okolje boljše in varnejše zanje. Z našim programom za anketiranje zaposlenih nenehno ocenjujemo delovno klimo in moralo zaposlenih ter po potrebi ukrepamo.

NephroCare je mednarodna priložnost

Nahajamo se v mednarodnem omrežju, kjer delimo svoje znanje, izkušnje in najboljše prakse. Naši sodelavci v centrih NephroCare so usposobljeni in delajo skladno s standardi in postopki, ki veljajo v našem omrežju. V nekaterih državah primanjkuje kliničnih strokovnjakov. Naši sodelavci imajo priložnost, da si poiščejo službo in začnejo razvijati svojo kariero v različnih državah, ne da bi jim manjkala dobro znana praksa visokokakovostne oskrbe ledvic.

Naše vrednote nas vodijo pri vsakodnevnem življenju, da si skupaj prizadevamo doseči svoj namen.

Sodelovanje

Mi se združujemo. Združujemo moči, da dosežemo več kot lahko doseže posameznik. Vemo, kako je treba sodelovati za naš skupni namen in za doseganje ciljev kot eno podjetje. Odprto komuniciramo.

Slavojka Devic, Bosna in Hercegovina:

Po 30 letih dela na dializi Slavojka svoje delo še vedno opravlja z enako strastjo, zavzetostjo in željo pomagati ter prenašati znanje na druge sodelavce. Slavojka je zelo dobra poslušalka. Ne samo posluša ljudi, pač pa tudi res sliši, kaj govorijo. Vedno je mirna in preudarna ter najde čas, da pomaga drugim, njeni nasveti pa so koristni tako za vse nove zaposlene kot tudi za bolnike. Nikoli se še ni zgodilo, da se ni potrudila po svojih najboljših močeh.

Željka Fučkar, Hrvaška:

Željkino nominacijo je napisala njena sodelavka, ki jo je spoznala prvi dan. 14 let kasneje jo ta sodelavka opiše s temi toplimi besedami: Željka s svojimi šalami v ekipo vnaša vedrino, motivira druge sodelavce, hkrati pa je strokovna in predana svojemu delu. Kadar je treba, prevzame pobudo. Stvari nikoli ne pusti dokončanih.

Rami Fuerverker, Izrael:

Ramijevi sodelavci ga poznajo kot osebo, ki je vedno pripravljena pomagati in podpirati druge. Je odličen timski igralec in v celoti predan visokokakovostni oskrbi ter sledi usklajevanju z večfunkcijskimi ekipami in bolniki. Veliko pozornosti posveča kakovosti in varnosti in že dolga leta nudi dosledno odlično podporo. K bolnikom pristopi z nasmehom ter je vedno zelo pozoren do njih in jih podpira.

Proaktivnost

Stvari opravimo. Vidimo priložnosti, ki jih drugi ne vidijo, in izzivamo status quo z miselnostjo, ki ne pozna omejitev. Prevzemamo pobudo, da s svojim delom naredimo vtis. Postavljamo vprašanja, da jasno razumemo, kaj je treba narediti, in si lastimo rezultate.

Lúcia Pedro, Portugalska:

Lúcie ni sram v kliniki predstaviti predlogov za izboljšave, kot je prerazporeditev nekaterih bolnikov v dializni sobi, da zagotovi, da so vsi zadovoljni s časi priklopa in odklopa. Od uvedbe aplikacije »myCompanion« na Portugalskem bolnike nenehno motivira, da jo namestijo in v celoti uporabljajo. Vzame si čas, da bolnikom, vsakemu posebej, predstavi delovanje aplikacije.

Carlo Elemento, Italija:

Carlo je že 24 let dializni medicinski tehnik. Oskrbo je vedno zagotavljal navdušeno in proaktivno. V začetku pandemije Covid-19, ko so številni paničarili zaradi naraščanja okužb, je bil prvi medicinski tehnik, ki se je prostovoljno javil, da postane del ekipe COVID-19 NephroCare v Italiji.

Weronika Tomków, Poljska:

Weronika je izjemno predana spodbujanju bolnikov za uporabo aplikacije »myCompanion« kot novosti v procesu zdravljenja. Z vsakim bolnikom se sreča z namenom, da mu predstavi aplikacijo ter poda informacije o njeni uporabi in prednostih. Zanimanje za aplikacijo je zelo visoko in število registriranih uporabnikov je močno naraslo.

Zanesljivost

Naredimo to, kar rečemo. Svoje paciente in partnerje postavljamo na prvo mesto in dosledno zagotavljamo izjemno storitev. Delujemo pošteno in z integriteto ter nikoli ne ogrozimo varnosti, kakovosti ali zdravja svojih pacientov. Izkazujemo spoštovanje in smo vzor. Smo zaupanja vreden sopotnik svojih pacientov, partnerjev in sodelavcev.

Dušica Sladoje, Bosna in Hercegovina:

Dušica je izjemno zanesljiva in svoje naloge opravi natančno in pravočasno. Čeprav je mati samohranilka, vedno prva pride v službo. Med večjo poplavo leta 2014 je slučajno šla mimo dializnega centra in videla delavce, ki so reševali naprave in opremo. Ostala je in pomagala do pozne noči. Naslednji dan je bilo celo mesto poplavljeno, Dušica pa je bila evakuirana s čolnom. Vsi vedo, da lahko računajo nanjo.

Igisinova Gulnara Balgabekovna, Kazahstan:

Med najboljše lastnosti Igisinove spadajo zanesljivost, odgovornost in natančnost. Hitro se uči in obvlada uvajanje novih standardov. Pomaga pri usposabljanju novih zaposlenih. Znana je po svoji točnosti in stopnji osebne organiziranosti. Do vseh je ljubeča in paciente vedno podpira s prijaznimi besedami in dejanji.

Elizabeth Revach, Izrael:

Poleg vodilne vloge, ki jo ima na kliniki, je Elizabeth tudi klinična inštruktorica, ki je številne izraelske medicinske sestre usposabljala za kakovost naše oskrbe. Osebje se zanaša nanjo in ji popolnoma zaupa. Na kliniki postavlja visoke standarde za upravljanje števila KT/V. Doseganje dobrih rezultatov je zanjo zelo pomembno. Vso svojo pozornost bo usmerila v zagotavljanje, da osebje dobro skrbi za ključne kazalnike uspešnosti in da pacienti sprejemajo svoje zdravljenje. Njeni sodelavci jo opisujejo kot simbol zaupanja vredne osebe s čudovito osebnostjo.

Odličnost

Presegamo pričakovanja. Usmerjeni smo k rezultatom in uporabljamo najboljše prakse. Nenehno si prizadevamo za kakovost in napredek, da bi podjetje pripeljali do uspešne prihodnosti. Predlagamo zamisli za izboljšanje in inovacije.

Maha Khaled, Izrael:

Čeprav je Maha mlada medicinska sestra, je že vzor svojim sodelavcem. Ti jo prosijo za napotke in vedno cenijo njeno potrpljenje in podporo. Nenehno dela na svojem osebnem razvoju in se nikoli ne neha učiti in specializirati. Aktivno sodeluje pri izvajanju naših smernic podjetja NC in postavlja višje standarde za ostale ekipe. Maha je navdušena nad usmerjanjem bolnikov k presaditvi. Vso pozornost posveča rednemu ohranjanju bolnikov na seznamu za presaditev ter za njihovo pravočasnost.

Yeliz Aydin, Turčija:

24. januarja 2020 je bila Yeliz tik pred tem, da zaključi svojo izmeno, ko je center doživel potres. V tem trenutku je bil 1 bolnik še vedno na dializi. Ostala je z njim v sobi za zdravljenje in ga tolažila. Nemudoma je začela zaključevati dializno zdravljenje in zapustila kliniko skupaj z bolnikom, ko je bilo to varno. 

Simona Dascula, Romunija:

S svojo strokovnostjo in razumevanjem bolnikov je Simona vzor svojim sodelavcem. Natančno obvlada tehnike ter skrbi za bolnike z veliko empatije in spoštovanja. Želi si nenehno izboljševati svoje znanje, zagotavljanje izjemne oskrbe pa je zanjo naravno, saj so človeška življenja dragocenejša od vseh drugih zakladov.